12 savjeta za lako mršavljanje

12 savjeta za lako mršavljanje

Gubitak težine zbilja može djelovati kao preveliki izazov - morate odgonetnuti kako se hraniti zdravo i pri tom pružiti svome tijelu dovoljno energije, isplanirati režim vježbanja koji vam odgovara, stići dovoljno odspavati i na kraju napraviti stotine izbora svaki dan koji će vas - ili približiti Vašem cilju, ili još više udaljiti.

Ako vam se donošenje tih odluka ipak čini preteško, u nastavku donosimo 12 savjeta za laki gubitak kilograma! Ono što zaista čini razliku su sitne promjene u načinu života - jednostavni potezi koji vam pomažu da smanjite kalorije, pojačate hranjivost i izgradite zdrave temelje. Prikupili smo neke od najjednostavnijih, najučinkovitijih novih trikova i taktika koji će vam pomoći da izbacite te neželjene kile zauvijek.

Doručak - najvažniji obrok u danu

Svi obroci su važni, ali doručak je onaj koji vam omogućuje bolji početak dana. Najbolji, najbogatiji doručak je onaj koji će vas zasititii, a i spriječiti glad tokom dana. Nastojte jesti negdje između 400 i 500 kalorija za jutarnji obrok i provjerite jeste li uključili izvor bjelančevina kao i proteine (npr. jaja, grah, nezaslađen grčki jogurt, orašaste plodove)i vlakna (povrće) , voće ili 100% cjelovite žitarice). Započinjući dan s mješavinom hranjivih tvari koja stabiliziraju razinu šećera u krvi, pomoći će vam da smršavite bez puno žrtvovanja!

Ograničite unos soli

Kada se radi o kupovini grickalica, proizvod s "niskom razinom natrija" mora sadržavati 140 mg ili manje po porciji - tako da ako vam to prevelika žrtva, možete slijediti tu uputu za ono što ćete staviti u košaricu.

Posegnite za šalicom kave

Započnite dan uz šalicu kave! Kofein je prirodni diuretik i izvrstan izvor antioksidanata koji štite stanice od oštećenja. Možete unjeti i do 400mg kofeina dnevno.
Ne volite kavu? Čaj je također prirodni diuretik, a vrste biljnog čaja poput maslačka ili korijena komorača također mogu poslužiti. Zapravo, kada je nedavno istraživanje usporedilo metabolički učinak zelenog čaja (ekstrakta) s efektom placeba, istraživači su otkrili da su ljubitelji zelenog čaja spalili oko 70 dodatnih kalorija u razdoblju od 24 sata.

Izbjegavajte slatka pića

Vrlo jednostavno: ne osjećamo se siti jednako od tekućih kalorija, koliko osjećamo unosom prave hrane. Ispijanje soka ili napitka s kavom od karamele, primjerice, neće vas neće vas zasititi koliko bi npr. zdjela s povrćem i proteinima. Stoga pratite unos soka, zaslađene kave i alkoholnih pića. Ako konzumirate sva ta pića tijekom dana, imat ćete najmanje 800 dodatnih kalorija tijekom noći - i još ćete biti gladni. (Osim toga, alkohol može potisnuti metabolizam masti, što otežava sagorijevanje tih kalorija.)

Naspavajte se!

Koliko god smiješno zvučalo, manjak sna može vas učiniti debljima! Postoji tona istraživanja koja pokazuju da spavanje manje od idealnog iznosa - oko 7 sati - sna po noći može usporiti vaš metabolizam. Osim toga, kad ste duže budni, prirodnije je da ćete češće jesti. Stoga nemojte štedjeti na drijemanju, i bit ćete nagrađeni dodatnim prednostima kada se radi o brzom gubitku kilograma.

Ne zaboravite piti vodu!

Svakako, obavezno trebate piti puno vode kako biste ubrzali proces oslobađanja tijela od viška natrija. Također konzumirajte hranu s visokim sadržajem vode. Posegnite za krastavcima, rajčicama, lubenicama, šparogama, grožđem, celerom, artičokom, ananasom i brusnicom - svi oni sadržavaju diuretička svojstva koja će vam također pomoći da ostanete siti zbog većeg sadržaja vlakana.

Jedite iz manjih tanjura

Što je vaš tanjur veći, to je veći i vaš obrok! Kako to? Dok se na manjim površinama čini da su obroci hrane znatno veći, veće površine čine hranu manjom - što može dovesti do prejedanja. Da biste eliminirali još više kalorija, koristite male crvene tanjure. Iako takva živahna nijansa možda ne odgovara vašem dekoriranju u blagovaonici, boja vam može pomoći da manje jedete, pokazuju studije. Istraživači sugeriraju da crvena boja smanjuje količinu koju ćemo vjerojatno pojesti, suptilno uputivši umu da prestane nositi.

Smanjite unos ugljikohidrata

Brojna istraživanja pokazuju da možete izgubiti čak 3 puta više kilograma ukoliko odabrete dijetu s malim unosom ugljikohidrata i pri tome poboljšati svoje zdravstveno stanje.

Ne zaboravite kardio ili aerobik trening

Kardio trening ima najveći utjecaj na gubitak masnih naslaga, tako je neophodan za vrijeme dijetnog režima. Osobito je učinkovati za gubitak masnih naslaga u području trbuha.

Sporije zvačite svoju hranu

Ljudskom mozgu treba više vremena kako bi prepoznao sitost. Brojna istraživanja su pokazala da sporo žvakanje može doprijenjeti lučenju hormana povezanog s gubitkom kilograma. Također, prožvačite hranu temeljito. Na taj način također smanjujete broj kalorije.

Jedite češće ali manje porcije

Studije su pokazale da oni koji jedu četiri, pet obroka dnevno bolje kontroliraju apetit i težinu. Podijelite dnevne kalorije u manje obroke. Posebno uživajte u njima tijekom dana, večera bi trebala biti zadnji obrok.

Für die schnellsten Informationen oder schnelle Terminvereinbarungen rufen Sie gleich an 01/4828-961

Besplatne online konzultacije

Beschreiben Sie dem Doktor Kaliterna Ihr Zustand oder schicken Sie Bilder und der Doktor Kaliterna meldet sich persönlich mit seinem Expertenrat und Lösung

Fragen sie den dr. Kaliterna

Für die schnellsten Informationen oder schnelle Terminvereinbarungen rufen Sie gleich an

01/4828-961

Gebührenfreie Online-Konsultationen

Beschreiben Sie dem Doktor Kaliterna Ihr Zustand oder schicken Sie Bilder und der Doktor Kaliterna meldet sich persönlich mit seinem Expertenrat und Lösung

*Ihre Privatsphere ist vollkommen sicher und Ihre Fragen liet nur der Dr. Kaliterna.

Fragen sie den dr. Kaliterna